![]() |
|
Обсуждение товаров и услуг Обсуждение товаров и услуг, торговых марок, продукции, качества сервиса, в т.ч. коммунального, прав потребителя и т.п. |
![]() |
|
Опции темы |
![]() |
#1 |
Местный
Регистрация: 06.05.2019
Сообщений: 660
|
![]()
Підкажіть, як краще організувати ведення бухгалтерії для ТОВ на загальній системі? Чи є сенс брати на роботу штатного бухгалтера, чи краще звернутися до фірми, яка надає такі послуги? Дуже цікавлять ваші реальні поради, бо не хочу потрапити в халепу зі звітами чи податками.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Местный
Регистрация: 05.02.2020
Сообщений: 572
|
![]()
Це слушне питання, бо бухгалтерія для ТОВ на загальній системі має багато нюансів. Найкращим рішенням для мене став бухгалтерський супровід ТОВ на загальній системі https://www.aktyv-oblik.com.ua/bukhh...halnii-systemi , особливо в компанії АКТИВ ОБЛІК. Вони не тільки допомогли мені з веденням звітності, а й проконсультували, як оптимізувати податкове навантаження. Пам’ятаю, як вони швидко розібралися з моїми документами та налагодили кадровий облік. Мені подобається, що вони враховують індивідуальність бізнесу і дають кілька варіантів вирішення будь-якої ситуації. Так я впевнений, що моя бухгалтерія в надійних руках, і не витрачаю час на ці питання самостійно.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
|
|