![]() |
|
|||||||
| Общие темы Общие темы, обсуждения всего наиболее наболевшего и важного на текущий момент... |
![]() |
|
|
Опции темы |
|
|
#1 |
|
Пользователь
Регистрация: 21.08.2019
Сообщений: 33
|
Чому у фінансових оферах такий жорсткий апрув і як ви з цим боретесь при заливі? Ллю на мікропозики, бачу сотні реєстрацій у кабінеті, але підтверджених видач мізер. Це рекламодавці так нахабно шейвлять чи я залучаю зовсім нецільову аудиторію? Як підвищити якість лідів, щоб не працювати в мінус через постійні відхилення заявок банківськими скорингами?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Пользователь
Регистрация: 22.08.2019
Сообщений: 33
|
Апрув низький, бо фінансові установи зараз сильно закрутили гайки через ризики неповернення. Вони відсікають усіх з поганою кредитною історією або без офіційного доходу. Боротися з цим можна тільки сегментацією аудиторії на етапі таргета. Спробуй прибрати вікову категорію до 23 років. Це відразу підніме якість заявок, хоча ціна реєстрації зросте.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Новичок
Регистрация: 22.08.2019
Сообщений: 29
|
Раджу звернути увагу на самі креативи та тексти оголошень. Якщо обіцяти гроші всім без перевірок за 5 хвилин, то прийде багато неплатоспроможних людей. Це сміттєвий трафік, який ніколи не пройде скоринг. Краще писати правдиві умови та фокусуватися на конкретних банківських продуктах. Використовуй прелендінги з анкетами для попереднього відсіву. Ті, хто лінується заповнювати кілька полів, зазвичай не конвертяться у видачу.
Також перевір час роботи кол-центру рекла. Якщо вони не дзвонять клієнту миттєво, той просто йде до конкурентів і твій лід згорає. Сплітуй кілька оферів одночасно. Буває, що один рекл має занадто жорсткі фільтри, а інший апрувить майже все підряд. Тільки через тести можна знайти золоту середину між об'ємом та якістю. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Пользователь
Регистрация: 21.08.2019
Сообщений: 76
|
Цитата:
Завжди запитуй у менеджера актуальний прохід по певних гео та джерелах. Якщо працюєш з Facebook, роби акцент на платоспроможні інтереси та вимикай занадто дешеві плейсменти. Для стабільного профіту краще використовувати вітрини з 5-7 різними пропозиціями. Це дає користувачеві вибір і суттєво підвищує шанси на те, що хоча б одна позика буде схвалена. Слідкуй за відхиленнями в реальному часі через постбек, щоб миттєво стопати оголошення з нульовим апрувом.
|
|
|
|
|
![]() |
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
| Опции темы | |
|
|